Heeelt galen helg!

Det enda man kan sammanfatta helgen med är; GALEN! Helt kanon var det, även om bussresorna var sega. Förutom några däckade vänner som jag fick kämpa med in i hytten och ner i sängen, med spya i håret, (Lina, vem annars), så gick natten relativt smärtfritt. Bodde på dansgolvet som vanligt, så någon bakisdag kom inte på tal då jag aldrig hinner dricka så mycket när jag mest dansar. Asbra knep det där, kom ihåg det till nästa gång! ;)

Just nu är det taggningstortyr på facebook, Lina utelämnar såklart ingenting. Dessutom hotade hon med att komma hit och lägga upp bilder själv om jag inte tog med de fula, så det var ju bara att trycka ut dem. Men jag bjuder på fulingarna, någon måste ju göra det.

Har varit lite lagomt mosig idag då jag sov lite halvkasst som man gör på brummande färjor i en timme av trettiosex?! Tror det blev något sådant, för sen var det fest igen tyckte en utvilad, tidigare på natten däckad Sanne. Inte blev det något sovet igår på bussen hem heller och mitt humör var därefter. Förstår bara inte varför så gott som ingen sa ett enda ord till mig på heeela vägen.. x) Jaja, det är sånt man får ta när livet är lite hårt.

Det där är lätt den bästa kryssningen jag någonsin kommer göra i hela mitt liv. Skulle kunna mala på i evigheter om en massa sköna detaljer, men ni skulle inte veta vem/vad jag pratar om så det finns ingen mening. Dessutom har jag pluggat rätt mycket, jag har inte duschat sen jag var ute och sprang och jag har inte diskat sedan middagen. Jag har alltså en hel del kvar att göra innan jag får sova, vilket är det enda jag velat göra sen jag klev upp klockan åtta imorse.

Fler bilder på Facebook som sagt, en massa massa mera tok! ^^



» Varför ljuga när det finns så många sätt att säga sanningen på?

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0