Hat och snällhet.

Hat och snällhet går mig på nerverna, helt självklara och vanliga ord som helt plötsligt förvandlats till obegripliga begrepp som lika gärna hade kunnat vara grekisk grammatik. Fattas bara att det inte finns grammatik i grekiskan, då skulle vi vara ungefär lika förvirrade som detta satans ämne förvirrar mig.

Nog om det.

Imorgon börjar jag halv elva, men eftersom jag är en så trogen vän ska jag upp i vanlig tid och gå på skolan till nio med Isabelle. Jag konstaterade att jag lika gärna kunde göra det istället för att träna på morgonen eftersom jag inte hade fått någon sovmorgon i något av fallen.

Jag har inte duschat än, och sugen på fil är jag såklart också. Synd att man inte kan äta fil i duschen, då hade jag sparat lite tid. Men so long, det här har jag inte tid med.

Vad sägs om en långfredag med härligt väder,
kanske lite skidåkning, härligt folk och självklart,
grillad korv?!
(y)

» Förolämpningar är argument som används av människor som har fel.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0