Framme i myspysstugan.

Framme i vår fantastiskt mysiga stuga i Gäddede, med lite ont i rumpan efter mycket tid på sittmuskeln och lite stel i benen eftersom jag råkade hamna bakom mamma som skulle fälla sätet och sova. Även lite varm eftersom mamma frös och ville ha tjugofem grader i bilen, vilket tog kålet på mig som satt inklämd i ett hörn i baksätet, med hennes säte så nära benen så det utan tvekan var trängre än på de minsta av flygplan.. Jaja, nu är vi ju som sagt framme.

För någon dag sedan fick vi besked om att det inte var särskilt mycket snö här, och att det inte alls var något skoterföre. Inte för att det någonsin över huvud taget är bra skoterföre här, men snö brukar det ju vara. Nejnej, inte alls någon snö här inte, bara cirkus en meter blötsnö?!.. Vet inte vad vår rapportör räknar till snö jag inte, det här fyller alla funktioner som jobbig snö ska göra - den är blöt, pudrig och överallt..

Jaaa, inte har det hänt så mycket mer vad jag kan komma på. Sitter man i bilen en hel dag hinner det inte hända så mycket. Är oerhört tacksam för min iPhone idag, fisk- och apan-i-lianen- spelen räddade min dag!

» I brist på skäl brukar man undanflykter.


♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0