Fötterna på jorden.

Yeees, provet i organisation och ledarskap gick kanonerns! Det gav lite ytterligare ny energi, mycket bra! Har varit helt fantastiskt kreativ ikväll också, satte mig med svenska-uppgiften. Jag ska skriva en artikel som passar i nutiden med ursprung i sagan om Hans och Greta. Ibland förvånas jag över min fantasi, tur att jag oftast har fötterna på jorden, annars skulle det snabbt bära iväg för mig.

Nu har Caroline varit här och fikat lite, alltid lika roligt att se henne! Hur ofta eller hur sällan vi än pratar har vi alltid såhääääär mycket att prata om, och det är så himla härligt! Nu blev det lite stressigt med tanke på att min vecka varit som den varit och att min helg blir som den blir, men det var ju mer än ingenting.

Helgen ja.. Imorgon ska jag äta mat hemma hos lina. o_O Jag är lika nervös som hennes mamma! Hennes pappa tycker inte om mig heller, attans pannkaka. Även om det mest är lite ironi över det hela, så är det allt lite nervöst. Och för er som inte vet, så är hennes mamma nervös för att laga mat till mig eftersom Lina sagt så många gånger att jag bjudit henne på en massa god mat. x) Jag tror Linas mamma är jättebra på att laga mat med, så det blir nog bra det med. Linas pappas mat skulle jag nog inte våga äta, han skulle säkert förgifta mig..

Nej, nu ska jag mysa med Jonas lite. Ikväll är ju sista kvällen på ett tag, och nu har jag blivit riktigt bortskämd. Han har varit hos mig i två veckor nu, och det är sällan det förekommer. Så det blir lite ovant att vara ensam igen, men då värdesätter man tiden tillsammans mer sedan!


» Ta det lugnt, det finns stress så det räcker åt alla.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: mamma montazami

det blir hamburgare, och jonas ska inte laga mat ;)

2010-03-18 @ 21:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0