Förjävlig dag.

För att inte sprida dålig energi till er inför helgen borde jag inte uppdatera här idag, men någonstans måste det ut. Ni läser alltså på egen risk.

Dagen har varit förjävlig. Precis det jag tjatat, tjatat och tjatat om att jag inte ville vara med om hände - panikförberedelser inför UF-mässan imorgon så gott som hela dagen, alltså en dag innan. Nog för att jag också förstår att det inte är roligt att höra på mitt ältande och tjatande, men någonstans har jag väl ändå lite rätt i att stress enbart ger upphov till totalt onödiga konflikter?

Och om inte andra blir stressade kan man väl åtminstonde försöka förstå att vissa faktiskt blir det. Dessutom var ju jag klar med "mina" åtaganden, och ändå var jag inte hemma förrän efter fyra då "alla ska hjälpas åt".

Att jag ska spendera dagen i Gävle på UF-mässan imorgon gör inte mitt humör bättre. Bussen går klockan sju, och då ska bussen packas innan. Ska åka hemifrån halv sju, alltså ska jag kliva upp ur sängen senast halv sex. Inte förrän klockan sex imorgon kväll får vi plocka ihop montern, och då ska allt packas in i bussen igen. Sen ska vi åka hit till Ljusdal, och SEN får jag åka hem.. Fy faaaan säger jag bara, och då är det inte ofta jag tar till svordomar.

Som botten på kloaken hann jag inte ens med en liten springtur idag, och jag vill inget hellre än att sticka ut en sväng nu. Det känns dock lite mörkt, och med vetskapen om att jag borde försöka sova tidigare än vanligt ikväll för att kunna vara åtminstonde lite trevlig imorgon räcker tiden inte till.

Hoppas ni har haft en betydligt bättre dag, och att jag inte alltid ger er så negativ och energisugande läsning.

» Först när man accepterar sitt nederlag är man besegrad.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Kicki

Du är alltid så glad och positiv i din blogg så det är väl helt naturligt att du har vissa dar som du inte är det. Det har vi alla och det är väl jättebra om du kan få ur dig det här. Kramisar till dig. Hoppad dagen i morgon går bra även om det blir en lång dag.

2010-03-25 @ 21:45:44
Postat av: Sandra

Jobbigt när man ger av sig själv - och ingen annan gör/har gjort det.... Känns ganska ruttet faktiskt.

Hoppas det ordnar sig för dig/er iaf, och du får tänka att - "efter regn kommer solsken" :0)



Kramar i massor till en nedstämd Jennifer <3

2010-03-26 @ 12:51:14
URL: http://weytomuch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0