En väg till lycka.

Idag har solen kikat fram, har ni hört! Så dags nu, men det var i alla fall jättehärligt. Jag och Jonas åkte in till Sundsvall och kikade lite på draghunds-sm, cool sport måste jag säga. Enligt Jonas är det inte så många som åker med så bra skate-teknik heller, (jag förstår mig inte riktigt på och litar därför på honom), så det kanske skulle vara en sport för mig? Förutom att jag skulle trassla in mig i linan och bryta benen på både mig och hunden, men förutom det..

Nu har vi precis duschat efter en härlig springtur i solen, på bar asfalt. (!) Att Jonas gjorde mig sällskap gjorde ju inte saken sämre, jag älskar att ha sällskap ute på springturerna! :)

Nu är det nog dags att göra i ordning lite middag, bli inte alltför förvånade nu, men det blir tacos. De som har koll på mina matvanor vet att jag äter det varenda fredag, var jag än befinner mig och hur omständigheterna än ser ut. x) Men tänk er själva hur klurigt det kan vara att hitta på dagens mat ibland, då är det ju perfekt att ha en konstant middag i alla fall en dag i veckan. För om jag säger ärtsoppa och pannkaka, så tror jag att alla vet vilken dag det tillhör. Inte för att jag brukar äta det varje torsdag, jag har ju bytt ut det mot tacosen på fredagar! Tumme upp för det.

Utsikten från köksfönstret här på Örnen precis just nu.

» Det finns en väg till lycka, och det är att sluta bekymra sig över förhållanden som inte står i vår makt att förändra.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0