En knuten näve.

Jag har looooooooooooooooov! Så himla skönt. Hoppas på lite mer tid till att kika runt bland lite olika skolor nu på lovet med, sånt som jag tyvärr inte prioriterar under skolveckorna när jag har annat att göra.

Jag och pappa köpte med pizza hem från Ljusdal, och det resulterade i ett uns, (mycket), dåligt samvete. Det botade jag med att springa en och en halv mil (!) och det fungerade. Nu känner jag mig helt upphängd och nedsläppt, och om jag kunde så skulle jag sova nu men då vet jag att jag vaknar supertidigt imorgonbitti.

Nu ska jag nog gå och slänga ihop en smoothie tills imorgon, och kanske tills ikväll, jag har lite brist på energi. Undrar vad det kan bero på?!.. Och om ni undrar så är min goooosegris Jonas här, han har redan sovit i tre omgångar ikväll, så det är fler som är trötta.

» En knuten näve kan varken ge eller ta.


♥        J e n n i f e r .


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du har en "award" im in blogg! ;0)

2010-03-06 @ 09:07:43
URL: http://weytomuch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0