En häxas sammanbrott.

Försökte mig på en skidtur med Jonas på skaren, förutom att skaren inte riktigt bar. Jag blev totalt tokig, tappade humöret och vrålade ut mina sammanbrott så Jonas förmodligen funderade på vad jag egentligen var för en häxa. Efter att ha ryckt av mig skidorna ett par gånger, instrulad i en massa snö i full storm, tog vi oss trots allt ner på sjön där det såklart blåste ännu värre. Inget riktigt skateföre för mig som är lite obalanserad heller, men staka gick ju trots allt helt okej - i medvind. Döden i vitögat när de isiga skoterspåren nerför täkten bara pekade åt ett håll, rakt ner i en skrämmande fart utan förmåga att ploga. Men jag lever, och vi fick ju komma ut i solen i alla fall. Och tro det eller ej, men Jonas tycker nog om mig lite fortfarande trots mitt helt sjukt förfärliga humör då.

Har anmält mig till lite sommarkurser, lite redovisning och annat tjaffs. Ingen aning om jag kommer gå något av det, men finessen är ju att man (förhoppningsvis) kan tacka nej. Någon som är mer säker på det området än mig? Är nämligen inte lika insatt som jag önskar att jag vore. Kanske att jag är ute i liiite sista minuten också, ansökan stänger imorgon. Men bättre sent än aldrig heter det väl?!. Det får vara min filosofi idag i alla fall.

Puss på min Jonas som har en ängels tålamod med mitt humör.

» Handling betyder mer än ord.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0