Din fega jävel.

Om radera var synonymt med glömma skulle det vara enkelt.
Det är så svårt, och om det inte vore det skulle något vara fel.
Ingen sa förresten att det skulle vara lätt heller.
Dock kan jag inte fortsätta leva på det där lilla lilla hoppet.
Du har gjort din ståndpunkt klar, och det är att du ligger ner.
Din fega jävel.
Jag bad dig säga som det var från början.
Ändå ska jag behöva tvinga mig själv att inse hur det är.
Hur som helst.
Du är inte värd min uppmärksamhet.

Numret borta √
Msn borta √

Facebook, inte borta. Jag jobbar på det, men jag skulle ångra mig så hemskt.

♥        J e n n i f e r   som hatar att sitta runt ditt lillfinger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0