Det var de åren.

Borta från Facebook √

Det var de åren, ha ett bra liv.
Som jag kommer ångra detta, men du får mig bara att må dåligt annars.

Var över till Tina och Emmsen förut en sväng. Kokade kaffe tills hon kom hem, hjälpte till att diska undan lite, lämnade en matlåda och fikade kubb. Emmsen hade lämnat en sån fin påskteckning här i helgen som stod på bordet och överraskade mig igår, så då var jag tvungen att bjuda på lite kubb som tack.

När jag gick och handlade idag var jag helt överens med mig själv om att inga och absolut inga frysvaror skulle få följa med mig hem eftersom fryser är totalt överjättemegafull. Så kommer jag dit och ser att fläskfiléerna kostar typ 25 kronor. Guuud så bra tyckte jag och tog tre stycken, eftersom det var max tre stycken per hushåll. Hooooppsan tänkte jag när jag kom hem till frysen. På något magiskt vis fick jag ner de tre filéerna i den knökade frysen genom att ta ut en matlåda, gör om det om ni kan.

Vad ska jag mer berätta för kuriosa?! Att jag skickat in min filosofiexamination för att slippa bli helt knäpp, och att artikeln till svenskan är utskriven och klar tills imorgon? Att jag borde fortsätta plugga lite för att verkligen kunna ha lov från och med torsdag, fast helst från onsdag eftermiddag? Ja, det blev bra kuriosa det.

» Kärlek är inte kärlek förrän du ger av den.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0