Det är skillnad på olika.

Matteprovet gick dit det gick, raka vägen till skogen, kommer aldrig mer igen. Om jag lyckats ha lite tur gick det nog vägen, men det gick ju inte den väg jag ville att det skulle gå. Det är ju skillnad på "att gå" och "att gå bra" liksom.. Jaja, nu är det där glömt. Dags för fokus på morgondagens prov i personaladministration och ledarskap. Så dags att fokusera på det nu, sisådär kvällen innan, men det är inte så mycket att göra åt saken, förutom att plugga jäääärnet.

Innan jag tar mig i den berömda kragen kan jag uppdatera er med att jag har feber, igen eller fortfarande, det vet jag inte.. 37,8°C, så jag märker fortfarande ingenting av det, förutom att jag möjligen är lite tröttare än vanligt. Tid hos läkare ska härmed bokas på mammas order, smygfeber en vecka i sträck måste ju betyda något annat än att jag är frisk. Fast det är ju klart att jag är frisk, men det är bäst att lyssna på mammsen..

Neeeej Jennifer Margareta Arvidsson, det här duger inte. Personaladministration och ledarskap nästa!

» Vi gör livet spännande för att inte märka vad som egentligen händer.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0