Dåligt humör från början.

Ingen bra dag, ska därför fatta mig kort så mitt humör inte sprids. Osämja och dåligt humör från början, bilen mellan klockan ett till klockan elva. Trött och less över att ha slösat en hel ledig lovdag på att vara irriterad, sur och värst av allt åka bil. Väl framme här i Timrå hoppas jag på lugna och härliga dagar som till slut kan förgylla det här lovet litegranna.

Lina informerade mig om att Gäddede var nummer 2 i Aftonbladets "blötaste-lista".. Det talar för sig självt, skitväder. Blä blä blä. Det ska vara jag som drabbas av ett sånt oflyt så olägligt.

» Varje utgång är en ingång till något annat.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0