Dagens sötaste.

Dagen har väl varit bra, ungefär som andra dagar skulle jag vilja säga. Den enda avvikande händelsen var väl att jag struntade i att prioritera skolan före träningen och gick på Pace. Dock är det svårt att köra järnet där nu, då kortet går ut inom en alldeles för snar framtid.

Dagens sötaste #1 : Under springturen mötte jag en mamma och en son som cyklade. Strax innan de passerade försökte lillkillen stegra med cykeln, och mamman skällde och sa att han skulle hålla sig på sidan. Så sött  när smågrabbar försöker göra sig till.

Dagens sötaste #2 : Alltså, det är någonting med äldre par som håller varandra i hand. Jag vet inte varför, men det är bara så sjukt mycket gulligare än när någon annan gör det. Sprang förbi en liten tant och farbror nu när jag var ute som gick hand i hand, alldeles jättesött.

Nu ; Stretcha, duscha, plugga, packa. Ah, så var det ja.


» Artighet är konsten att dölja sina naturliga impulser.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lustigt vilken likhet våra senaste inlägg fick då!! :0)

2010-03-30 @ 19:49:33
URL: http://weytomuch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0