Badbild och snögubbsbygge.

Nu känner jag mig som en helt ny människa, mitt hår går att ta på igen och jag luktar inte unken skosula. Dock blev inte badbilderna så bra. Glömde ta en bild innan vi shamponerade oss, så det klara härliga källvattnet hann bli dassigt. Men, ni kan nog hålla med om att det ser bra mycket trevligare ut än den där issmoothien det var igår.


Tidigare idag vred vi på kreativiteten igen, det var dags att bygga en snögubbe. Kenneth heter HON, och den som sett filmen UPP fattar det där.. Om ni inte förstår får ni helt enkelt ta och se den, för jag hade förutfattade meningar som inte stämde. Filmen var faktiskt riktigt söt ^^

Starka jag fick mellankroppen på plats.

Vem behöver gymmet liksom?

Emma tyckte de va lite coolt med en Kenneth som var
större än henne själv. Men visst blev hon fin? x)

Det där var tacken det... Snooorunge!

Ja, sånt här roar man sig med i ett spöregnande och stormande Gäddede. Himlen är stjärnklar samtidigt som regnet öser ner, pappa står naken och tjoar "det är så nääärande och stääärkande i fjällen", mamma grymtar över att regnet förstör hennes hår och vi andra bara glider med och grillar en och annan korv. Ja, det är livet det.

» Den ädle ställer krav på sig själv, den simple ställer krav på andra.

♥        J e n n i f e r .

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0