Varierad träning.

Fick ihop ett lite varierat träningspass idag för en gångs skull. Jobbar på att komma över tvångstanken att man inte får gå när man är ute och springer, då jag tycker det känns som ett misslyckande. För att släppa detta syndrom fick det därför bli ett pass med lite fartlekar idag, varvat med benstyrka och lite mage&rygg. Utfall i uppförsbacke är döden för låren ifall ni missat det. Efter träningen och duschen sitter jag nu med en gigantiskt fleecetröja och fryser som en lort, det måste vara för att det blåser så mycket för det är faktiskt typ 17°C ute.

Snart åker jag och pappsen till Ljusdal en sväng, förhoppningsvis har de fått hem det golvet som saknades till loftet i stugan så vi kan lägga klart det, och så ska vi kolla på vilken jänkare jag och Jonas ska åka till balen imorgon. Balklänningen hänger också här, färdiginsydd, färdiguppsydd, färdigpressad och helt enkelt redo att användas. Hoppas jag ser framemot det mer imorgon än vad jag gör nu. Men om man får på sig klänningen, smyckena, skorna och framför allt frisyren så tror jag att det kommer kännas så härligt och värt all planering.

Bild på klänningen kommer inte upp förrän det blir några bilder från balen, för annars försvinner ju den oerhörda spänningen. Och för dig som inte vet, inrullningen börjar klockan 17.00 på hotell Järvsöbaden imorgon. Be there! (:



» I går kväll smidde jag tusen planer – i morse gjorde jag som vanligt.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0