Havrekex.

Tur att man är smidig, så att säga.

At the moment försöker jag tina upp ett paket frusen mjölk i mikron för att lägga havregryn i blöt över natten. Om mjölken vill tina någon gång ska jag nämligen baka havrekex imorgon. Kanske kan jag till och med dela med mig av receptet, om Mona inte misstycker.

 

And, jag är fortfarande schpagetthi i benen. Det blir nog ingen springtur imorgon, utan promenader istället.

 

» Den som väntar på ett tillfälle förlorar tid.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer
Postat av: Sofie

Grymt fiffiga ordspråk iaf. Får en att tänka till! :D Gillar din blogg i övrigt också, kul med recept. Keep it going!

2010-06-02 @ 23:23:07
URL: http://eccentricmelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0