Weeeei!

Det är inte trettio minusgrader, det är inte ens tjugo minusgrader! Faktiskt inte ens tio minusgrader, utan seeeeex minusgrader! Okej, ni kanske inte fattar det sensationella i det här, men det var så gott som det bästa som kunde hända mig. Nu är det snart dags för frukost och melodikrysset, som sagt, alla lördagar - inga undantag. Efter det ska jag uuut och springaaa! Ock åka skidor, men prioritering nummer ett är löpardojjorna, nu måste jag passa på medan tid är.

Och så måste jag åka pulka med, men det är ju inte roligt själv.. Pappa kanske ställer upp, han brukar vara med på det mesta.

» Lite lycka är också lycka.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Kicki

Åh va kul, om det inte hade varit så långt hade jag kommit och åkt pulka med dig.

2010-01-16 @ 10:31:46
Postat av: Jennifer

De hade varit mycket roligare än att åka ensam. :)

2010-01-16 @ 10:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0