Vem lämnade vem?

Snart somnar jag sittande, det blir ingen utröstning på let's dance för min del. Nu satsar jag på tandborstning och sängen medan de andra diskuterar vilken film som ska snurra i dvd.n senare.

Imorgon tror jag att vi ställer klockan så vi hinner åka skidor innan melodikrysset, och sen måste jag packa och dona lite för en natt borta. Förbereder er alltså på en rätt dålig uppdatering resten av helgen - men av någon anledning tror jag att ni överlever ändå.


Är du kvar där du var?
Jag har slutat gå förbi.
Det är nog bäst för båda om jag försöker låta bli.

Vem lämnade vem?

Jag är inte över dig än.
Jag grät, och vi kysstes,
fast jag borde ha bett dig att gå.
Och jag ska aldrig mer säga sanningen,
till någon som saknar förmåga att förstå.

Det är ljust snart, jag vet.
Men än så känns det kallt.
Och gissa vad du glömde,
det hänger runt min hals.
Jag önskar att jag var en sån, 
som inte tänker alls.
Vem lämnade vem?

Melissa Horn.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0