Vad har jag gjort för fel?

Jag ber dig snälla, stanna kvar hos mig
För jag behöver ju dig
Lyssna, snälla
Jag vet, det är lågt att be
Men jag skiter i det

Så snälla hjälp mig fatta
Hjälp mig att förstå
Vad har jag gjort för fel
Som har fått dig att gå
Ja, för det är väl så

Och jag hatar att jag vet
Vet att du kommer ge allt du gav till mig
Allt det där jag fick, till någon annan
Och inte till mig

Vad har har gjort för fel?

Dagens melodikryss är i alla fall löst och inskickat, alla lördagar - inga undantag. Och nej, det är inte töntigt. Däremot var det galet svårt idag, tur att mamma kan alla knepigheter i varenda kategori. Utan henne hade jag kunnat typ Miss Li idag, och det hade inte varit så mycket att skicka in kanske..

Pappa och Jonas ska nog sladda spår bort till Storön nu, trots de tjugosju minusgraderna. Så när de är klara med det blir det nog att åka lite skidor, och kanske till och med prova det nya spåret om de får till något bra. Nu börjar det dock bli lite småtråkigt att det är så himla kallt, visst att jag är ute ändå, men det skulle ju underlätta att inte behöva hänga på sig hela garderoben varenda gång man har ett ärende utanför ytterdörren.

Vad jag ska hitta på med denna lördag i övrigt har jag inte den blekaste aning om. Vi ska nog rensa lite fler bilder och göra i ordning nästa framkallning, men annars blir det nog att sitta inne och försöka hålla värmen. Inte har jag provat min spikmatta heller, så det kanske vore en idé. Man ska ju få ökad blodcirkulation av den, och då blir man ju varmare.

» Förr var jag lyckligt omedveten, nu är jag olyckligt medveten.

Frågan är vad som var bäst..

♥       J e n n i f e r .


hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0