Uuh, plugga?!

Ahja, pluggandet gick som det gick ikväll, men jag har faktiskt fått in en del. Imorgon ska det om inte annat dunkas in med Isabelle över en wokmiddag och lite gyyym (y). Det blir typ awesome!

Jag har räknat ut att om jag gör mig iordning för sängen nu så kan jag läsa lite mer när jag gått och lagt mig, kanske rent av medan jag ligger på spikmattan - min nya vän för er som inte redan listat ut det. Igår fick jag tyvärr ingen hjälp av den, fast jag var helt utslagen snurrade jag varv på varv i sängen i säkert en timme innan jag till slut slumrade in. Hoppas på bättre flyt ikväll.

» Man förändrar livet på lång sikt. Månader och år, inte dagar och veckor.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0