Uppdrag!

Tro det eller ej, men jag är vaken fortfarande. Funderar på om det ska få bli en sväng med skidorna innan let's dance, men för att vara helt ärlig kändes det inte så himla lockande att släpa sig ut nu. Jag vill bara sova, det är det enda jag begär. Rätt illa, jag vet ^^

Imorgon rullar vi iväg mot Östersund någon tid, vet inte riktigt när än. Stannar där tills på söndag, och då ska vi ha världens goaste Amber med oss tillbaka. Visst, hon är liten, men livlig. Det kommer i alla fall bli jättekul att ha henne i Ljusdal, sötfisen där.

Fast det här duger inte till så mycket heller, sitta... Oj, nu ringde telefonen så nu fick vi ett uppdrag. Det bär av till Gåda för att bärga pappa nummer två, Stefan.

» Jag kan inte veta var jag står så länge jag inte vet var du står.


♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0