Tidsbrist.

Det här har det inte funnits mycket tid för idag. Hela skoldagen ägnades åt provracet, och jag hade hoppats på en bättre förändring från sist än såhär. Jag hade ett poäng mer nu än förra gången, men det känns ju ändå bra att jag hade disciplin nog att göra det. Nu har jag förberett mig så gott jag kan för vårens riktiga högskoleprov.

När jag kom hem gick jag direkt vidare till gymmet och där fördrev jag en och en halv timme. Sen kom jag hem och insåg hur jag vantrivs när det är smutsigt och stökigt, vilket det var efter rörmokarens framfart. Så jag satte genast igång med dammsugning, skurning och plockning. Sen kom Jonas hem och då åt vi middag, sen komm Tina och Emma och fikade våra goda chokladrutor. Vi var så generösa så de fick med sig en låda hem till och med, (så jag får nåt gott fika när jag hälsar på).

Nu har jag mest tillbringat tid till svenskauppgifterna som ska vara klara och inlämnade imorgon. Det här är bland det klurigaste jag gjort, att skriva ett CV och ett personligt brev baserat på så gott som enbart lögner. Jag ser inte framemot intervjun till veckan, då ska jag dessutom slingra mig ur lögnerna muntligt. Hmm, det kan bli knepigt. Det är bara att babbla och hoppas på det bästa antar jag.

Usch vad klockan springer iväg, nu måste jag duscha och sova. Jag har massor med plugg kvar som jag skulle ha behövt göra, men det blir väl som vanligt att ägna "den lediga" helgen till det. Loveli..

» Vill du komma någonstans? Gå någonstans.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0