Skidproffsbilder

Jag har så ont i mina stackars smalben. Det är inte hälsosamt att ha de där pjäxorna på sig flera dagar i rad när man är ovan, men nu när jag har haft det måste ju det betyda att jag blir van snart. Och det i sin tur måste ju innebära att det slutar göra ont. Där har vi nåt, det kanske får bli en sväng till sen då.

Nu har vi i alla fall mätt hur långt det är, och om man åker 4 vändor så blir det faktiskt 3,4 km! Det är inte illa pinkat för att vara mig, inte illa alls. Och jag vet att ni tycker att jag är bra, ni vågar bara inte säga det. ;)

Jonas har knäppt en massa "skidproffsbilder" som han kallar dem, så jag måste ju slänga upp en sådan så ni får se hur elit jag ser ut på riktigt! Haha, ja, ni kan ju få er ett gott skratt i alla fall. Och det bjuder jag gladeligen på!


Som sagt börjar kylan bli ganska långtråkig. Om man kunda åka i en normal mängd kläder skulle man kanske till och med kunna röra sig bättre än en michelingubbe.

» Imagen förändrar lättare en människa än en människa förändrar sin image.

♥        J e n n i f e r .




Kommentarer
Postat av: Mona

Synd att det är så kallt, annars så skulle det gå ännu smidigare o lättare för dig att åka. Det ser bra ut det där. Kram

2010-01-09 @ 19:04:11
Postat av: Jennifer

Ja, vi får hoppas på att kylan ger sig snart. Kram

2010-01-09 @ 19:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0