Proppmätt.

Jag är så mätt så jag typ spricker. Vi har varit och ätit mongolisk buffé, och det var makalöst gott. Det gjorde ju inte saken sämre att vi var jättehungriga allihopa. Nu ikväll händer det inte så mycket, kanske ligga i paltkoma i soffan och kolla på lite teve? I mina öron lät inte det helt fel.

Får se om vi svänger förbi Fränsta imorgon på vägen hem, skulle tro att vi kommer iväg i rätt vettig tid i alla fall. Sen blir det middag hemma innan vi åker ner till Ljusdal. Den här helgen går fort känner jag, rättare sagt fortare än vanligt. Det är lite synd, den hade ju kunnat fått vara en dag längre eller två.

» det ena är verkligen knepigare än det andra.


♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Äjwååh'

KLART DU SKA KOMMA!! Du har inget val! :p

2010-01-23 @ 22:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0