Perfekt start, eller inte.

Perfekt start på det nya året, eller inte. Jag är så satans less på att de inte kan göra något åt det här, det känns lixom inte okej att dras med det här var och varannan månad. Satans skitsaker. Aja, det blir ju inte någon skidåkning för min del.

Just nu lyssnar vi lite på melodikrysset, ska äta frukost så fort Jonas kommer hem från apoteket. Blev tvungen att köpa in lite nödvändiga kompresser och alsollösning därifrån, så hoppas jag på att jag kan få bort det här helvetet under dagen. För hoppas kan man ju alltid.

Nej, blä på det här. Nu går jag nog och gräver ner mig. Djupt.

» Det man hatar, det kan man inte förstå.


♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0