Otaggad.

Jag är fruktansvärt otaggad på att vara vaken nu. Jag ljuger inte om jag säger att jag nästan somnade på affärsjuridiken idag, jag kände hur huvudet nickade till när jag tänkte att jag bara skulle blunda en liiiten stund.. Dessutom hade jag bestämt mig för att inte gymma idag, jag hade snarare planerat att sitta hemma och tjocka i mig en massa chokladrutor som Jonas bakade igår. Så blev det dock inte, (tack och lov?), för Jonas hivade iväg mig till gymmet eftersom han skulle åka och träna med skidgym. Då var jag inte glad kan jag säga, men nu är det såklart skönt.

Det här är egentligen det sista jag har tid med. Rörmokarn är äntligen klar nu, så det behöver städas en hel del. Sen hänger plugget över mig som en tung skugga. Jaja, ingen mening att sitta här och klaga - då blir ju definitivt inget gjort.

» I kärlekens krig segrar den som ger sig.

♥        J e n n i f e r .


En nyckelpiga i diskstället, i januari? Ja, tydligen..

Kommentarer
Postat av: Kicki

Du önskade dig väl något riktigt fint nu när du såg den där på diskstället för som du säger det är ovanligt så här års, har nog aldrig hört talas om det. Men vem vet du kanske har ett nyckelpigsbo hemma. Hoppas din dag i skolan blir trevligare i morgon.

2010-01-27 @ 20:45:23
Postat av: Jennifer

Det skulle inte förvåna mig om de bygger i någon av mina blommor.

2010-01-27 @ 20:53:01
URL: http://jenniferarvidsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va gulligt. Jag tror att de vet att du är världens snällaste och tänker att hos henne får vi bo.

2010-01-27 @ 21:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0