Nyklippt och slingad.

Sitter med den obligatoriska måndagshuvudvärken och grämer mig över allt jag vet att jag borde göra. Jag har psykologi att plugga, och några tal i matteboken skulle inte heller skada. Sen måste jag diska och pallra mig iväg för att handla. Jag förstår inte vad det är med måndagar och mig, men det slår aldrig fel, efter lunchen får jag dras med denna fruktansvärda huvudvärk tills jag går och lägger mig. Sen är den borta när jag vaknar, och så märker jag ingenting av det under resten av veckan. Är det inte det ena så är det det tredje..

Jag har i alla fall klippt och slingat håret idag, guuud så skönt! Nu blev det ljusare och fräschare, och det mest slitna försvann. Eftersom slingornas färg föll lite olika ut i utväxten och i den gamla färgen ska jag köra med lite silvershampoo för att få det lite jämnare ljust.


Den bilden duger nog så länge. Blondes have more fun? ;)

» There's always gonna be another mountain.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Elina

Snyggt :)

2010-01-18 @ 21:10:55
Postat av: Jennifer

kackajj! :)

2010-01-18 @ 21:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0