Myggfritt.

Jag har förmodligen mer än femtusen bilder att rensa och gå igenom på datorn nu. Jag tömde allt på det gamla skrället förut idag, och såg till att allt viktigt hamnade på den nya mirakelmaskinen som inte tar en timme att starta upp. I samma veva passade jag förstås på att få alla bilder från Jonas externa hårddisk vilket var en heeeeel del. Så jag vet i alla fall vad jag har att göra ett tag framöver.

Och vi har slutat prata om hur kallt det är, nu pratar vi bara i termen; "det är myggfritt fortfarande". Själv skiter jag fortfarande i att det är kallt, jag klär på mig och går ut ändå. Ofta jag bara tänker sitta inne och glo, det är ju bara slöseri med tid. Och nu är jag dessutom sjuuukt sugen på grillad korv med ketchup, så vi ska nog ut och grilla det lite senare. Mumsfillibabba!


Till veckan ska jag ringa Johanna har jag tänkt, för jag ska bli blond igen.

» Idén om framtiden är fruktbarare än framtiden själv.


♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tycker jag verkar som en bra ide'! Du var jättefin på fotot som blond :0)

2010-01-08 @ 21:00:57
URL: http://waytomuch.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Tack! Det ska bli skönt att komma tillbaka, så man kan ha lite skoj ;)

2010-01-08 @ 21:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0