Mobilen i toaletten o_O

Skäms för min bedrövliga uppdatering idag, men vissa dagar är ju knökigare än andra.

Dagen började verkligen inte bra. Jag råkar vara en av de människorna som alltid lyckas med det omöjliga, vilket idag bestod av att tappa mobilen i toaletten. (!) Ja, det är sant. Skratta på, jag bjuder på det.. Men eftersom jag är så oerhört teknisk så fick jag ur batteriet fort nog för att mobilen skulle börja fungera igen, efter en dags torkning på elementet. Så min kloakmobil fungerar, faktiskt bättre än innan, vilket kanske inte är så kostigt. Det kunde egentligen inte bli sämre, bortsett från om den verkligen dött då..

I skolan lullades det på som vanligt, och svenskan slapp vi på grund av sjuk lärare och det gjorde ju ingenting. Jag och Isabelle struttade hem för att första gå på gymmet, sedan laga mat och sist med inte minst, plugga. Okej, det går ju som det går ibland. Vi hade mycket att babbla om, och det tog kanske aningens för mycket effektiv pluggitd. Men vi kom igenom det, och det är faktiskt skönt att plugga tillsammans då man kan diskutera istället för att behöva skriva allt.

Imorgon bitti klockan sju kommer rörmokaren hit, och det är ju trevligt, förutom att jag måste upp en timme tidigare en vanligt ifall han stänger av mitt vatten. Nio vore väl ändå en lite humanare tid?!

Nu måste jag diska, sen är det typ sängen bums som gäller!

» Jag undrar fortfarande varför jag förtjänar den här behandligen.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0