Människa igen.

Ja, efter mycket om och men så blev jag faktiskt människa igen. Nu är det bara lite rehabilitering eller vad man ska kalla det kvar. Det blir inte att vi åker hem idag iallafall, och förmodligen inte imorgon heller. Hur som helst blir det senast på tisdag, men det känns inte som att det spelar så stor roll var vi befinner oss, det händer inte så särskilt mycket var vi än håller hus.

Nu är det snart dags för Birsta, Mona ska kika på en ny diskmaskin. Jag känner mig ofräschare än ever, så jag tänker osminkad dra på mig en mössa ner till näsan och hoppas på att folk inte lägger märke till mig mer än vanligt. Det blir typ prima skinka det.

Puss på Lina, jag saknar dig ♥

» Idealism är förmågan att se människorna som de skulle kunna vara om de inte vore som de är.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0