Mammaplikten kallar.

Puuust, min mage är så knökfull i mat så jag knappt kan andas! Tacos, och sen blåbärspaj med vaniljsås. Jaja, nån gång kan man unna sig en tjockislördag.

Funderar starkt på att fara ut med skidorna på sjön igen, pappa har sladdat till Storön nu, och med tanke på det fantastiska föret skulle jag vilja se hur det blev. Det är dock väldigt mörkt, så det kändes lite tråkigt utan sällskap. Hmm, åka, åka inte, åka, åka inte?! Det är frågan. Nummer ett får bli att smälta maten i alla fall, så får jag se om jag kommer fram till något vettigt senare.

Nej, nu kräver Sambo min uppmärksamhet, (ungefär som att det skulle vara ovanligt), så jag antar att mammaplikten kallar..

» Ödet bestämmer över lyckan, inte över människornas vilja.

♥        J e n n i f e r .


Mammas gosegris. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0