Kallt och kallt.

Kylan tänker seriöst aldrig ge sig, nu måste det ha varit under -25°C i över en vecka. Och om man kollar på prognoserna verkar det inte vara inplanerat någon större förändring de närmaste dagarna heller. Yeeeey!
Det är i alla fall tur att jag bestämde mig för att strunta i kylan redan från början, jag vill inte ens fundera över min sinnesstämning om jag hade behövt sitta inne halva jullovet på grund av att det varit så kallt.

Ikväll bär det förmodligen av mot Ljusdal och det är väl med lite blandade känslor. Det är ingen mening att dra ut på det, terminen ska göras och så är det bara. Men tyvärr kan jag inte påstå att jag är taggad, så inom de närmaste dagarna hoppas jag på att hitta lite jävlaranamma inom mig.

Innan jag åker till Ljusdal ska jag nog försöka åka lite skidor med, sen blir det ingen skidåkning förrän nästa helg. Det känns makalöst tråkigt, nu när jag ärligt tycker att det är roligt. Men jag ska nog klara mig med gymmet med, och det är för övrigt bland det bästa med att komma tillbaka till Ljusdal.


Åh. Sooooool, Vääääärme, Baaaaaad!

» Man skall inte lyfta fanan så högt att benen inte når till marken.

♥        J e n n i f e r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0