Jag vill höra sanningen.

Allting har varit så tyst, så tyst som något kan vara.
Jag skulle ha behövt dig bredvid mig, men du verkar inte alls ha känt likadant.
Jag borde anat att det här skulle ske, har jag varit naiv?
Hur dumt det än låter, är det så mycket som jag vill fråga dig om.
För det finns så mycket vi delat, men vad händer sen?
Jag vill höra sanningen.

Jag har fått igen min kamera idag, åtgärden blev att byta objektiv så nu hoppas jag verkligen att den kommer fungera. Går den sönder igen är det bara för typiskt för att vara sant, en sån otur kan inte ens jag behöva ha med tekniska prylar.

Let's dance är ju lika tråkigt som det låter. Jag tror det får bli en dusch och sängen istället, men först ska jag hänga den sista tvätten. Hur jag ska lyckas med det är nästa fråga, det är proppisfullt på strecket.

» Tystnaden är värre än det värsta av svar.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0