J ♥ J

Usch, idag var jag lite lat. Det blev bara tre vändor på sjön istället för fyra. Men, det är ju faktiskt tre vändor fler än ingen vända alls. Och någonstans är det ändå huvudsaken.

Jag tror att allt ska vara nerpackat snart, men det är himla svårt att hitta igen alla saker som man spritt ut hemma under tre veckor och sedan packa ner dem så att mängden packning dessutom blir rimlig. Just nu består den av två IKEA-påsar, en gympaväska och så datorn. Om jag får säga det själv är inte det alldeles åt skogen för mycket. Bara lite för mycket. Men det är ju jag själv som får kånka på det, och då spelar det ju ingen roll.

Ja, det är väl ungefär så händelserik dagen har varit hittills. Visst ja, en sak till. Jag åt kålpudding till lunch. Helt galet vad gott det är, jag begriper inte..

» Utan entusiasm har aldrig något stort blivit gjort.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0