Inget sårar mig mer än det.

Jag har kommit på vad som gör ondast. Efter all den här tiden saknar du mig inte det minsta. Det är som att jag aldrig någonsin betytt något, som att jag aldrig funnits. Jag har svårt att komma på något som sårar mig mer än det, och jag har svårt att acceptera att det är så du vill ha det. I alla fall så länge jag får gå omkring och fundera, utan förklaring.

Hemkommen från andra sidan gatan efter att ha gett "lillfisen" mat och lagt Hannah Montana pussel. Om det finns en gräns mellan besatthet och freak så är Emma ett freak x 1000. Det finns inte en kvadratcentimeter av hennes rum som inte är Hannah Montana, och då är det inte ens en liten överdrift. Men, det är väl sådär det ska vara i den åldern. Allt var då bra mycket enklare då i alla fall.

Nu ska jag nog återuppta mitt pluggande som jag kom igång med lagom tills jag skulle hämta Emma på fritids. Det är ju inte något som direkt lockar, men om jag är effektiv i en halvtimme kan jag kolla på halv åtta hos mig sen. Det är besserwissertanten ikväll, så jag måste se vad hon bjuder på för perfekt mat eftersom de andras mat inte har dugit alls åt den primadonnan. Och nej, det är inte töntigt att se på det programmet - Lina! ;)

» Din egoism är ett smärtstillande medel mot din dumhet.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer
Postat av: Äjwååh'

Såg bara i måndags. Men störde mig tokmycket på gnällkärringen. hur gick det? Lagade hon den perfekta maten? possposs <3

2010-01-14 @ 20:39:03
Postat av: Jennifer

Nääh, hon var bara töntig. Typ bra efterrätt, men hon var inte värd att vinna. Eller, hon var inte värd att bli bjuden på mat alls rättare sagt..

2010-01-14 @ 20:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0