Inga gardiner o_O

Här bökar jag fram strykjärn och bräda för andra dagen i rad för att ta itu med sovrumsfönstret, och så har jag inte de gardinerna här! Ibland är ju livet allt bra typiskt. Jag skulle ju kunna byta gardiner i vardagsrumsdelen, men det är tre fönster och jag var inte sugen på att stryka och damma så mycket. Dessutom är det inga typiska julgardiner som sitter där, så de gardinerna ska nog få sitta ett tag till.

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på istället då, plugga skulle ju kunna vara en idé. Fy satan för psykologiprovet, jag verkligen, och jag menar verkligen, ogillar henne. Det är synd att lärare ska förstöra ämnen som egentligen skulle kunna vara roliga.

Nej, så här blir inga barn gjorda.

» Mer arbete betyder större framsteg. Men framsteg innebär emellertid också mer arbete.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0