Hjärta oss.

Första skoldagen är avklarat och mitt huvud väääääärker. Kan ju bero på att jag inte använt mina glasögon på hela lovet och helt plötsligt tog på  mig dem idag. Hoppas jag vänjer tillbaka mig snart i alla fall, för jag vill inte börja använda dem hemma "bara för att", det räcker att passa sig för att kladda ner dem när jag sitter på lektioner.

Klockan har aldrig gått så långsamt som på rättskunskapen idag, de där hundra minuterna kändes som tusen - minst! Men som tur var tog det slut, och jag ser inte framemot att hädanefter ha två sådana timmar i veckan, plus affärsjuridik. Så fel ute som jag är i mitt inriktningsval borde man inte kunna lyckas vara. Men, det är en termin minus en dag kvar, så nu vore del väl satan om det inte ska gå att ro hem det här.

Och sen gick jag på gymmet med Blellis, tillsammans med min makalösa huvudvärk. Jag vägrade ta febern eftersom jag av någon anledning alltid har feber här i Ljusdal (?!). Det i sin tur suger, för nu ska jag träna obehindrat och ostört, vad min kroppstemperatur än säger. Så det så!

Och gissa vad?! Termometern står på -14°C! Fattar ni, det är typ sensationellt! Hoppas hoppas hoppas att det betyder att det har vänt lite nu, jag frös typ stjärten av mig när jag gick till skolan imorse och det varken gillas eller uppskattas. Nu är det dags för the dutsch, en lång varm en får det bli idag. Och sen ska jag lägga mig på spikmattan en stund. Det blir ju typ awesome.


Hjärta oss ♥

» Jag behöver inte inledas i frestelse, jag kan gå själv.


♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Sandra

Underbar sommarbild!! :-)

längtar

2010-01-12 @ 19:32:50
URL: http://weytomuch.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja, det räcker med vinter nu. Sommar, sol och värme vill vi ha :)

2010-01-12 @ 20:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0