Helt slutkörd.

Mina muskler skakar, bastun tog totalt knäcken på mig. Fick typ inte upp armarna ovanför huvudet när jag skulle skölja ur balsamet, men då kan jag kanske hoppas på att somna som en gris ikväll med. Det är en ganska sällsynt företeelse, så som omväxling skulle det vara rätt trevligt.

Jag och Lina som tränar tillsammans = katasrofalt x). Men det som är så bra med dig Pussan, det är att ena sekunden så kan vi vara helt looost och virra på som yra hönor, och andra sekunden kan vi vara allvarligare än döden själv. Tillsammans med dig får liksom alla känslor uttrycka sig, utan att det gör någonting. ♥

Guuuud så hungrig jag är, inte för att det skulle vara nåt nytt, men ändå.. Nu måste jag gå och göra lite fika, sen ska jag tända lite ljus och riktigt mysa ner mig i soffan. Jag skulle vilja mysa ner mig tillsammans med Jonas i soffan, jag saknar dig. ♥

Psykologi och matte.. Va, sa nån nåt?!

» Ett ärligt nej är bättre än ett falskt ja.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0