Hantverkare..

God morgon. Det är inte alla morgnar jag har tid att sitta här, men idag ligger det till som så, att jag var tvungen att gå upp tidigare. Min hyresvärd skulle dyka upp med en rörmokare klockan sju för att fixa det sista inne i köket, och i normala fall går jag upp klockan sju. Men det är kanske inte så trevligt att vakna av att det ringer på dörren, så därför ställde jag klockan på kvart över sex. Släpade mig upp och gjorde färdigt allt. Och kom de klockan sju? Nej, inte direkt.. Närmare bestämt kvart i åtta. Jaja, så kan det vara - det finns ju de som har det värre.

Ikväll ska jag sova hos Emmsen och syster, jag ska ta hand om lillfisen när Tina åker till Stockholm med jobbet, så det blir till att tillbringa både den kommande natten och torsdagnatt där.

Dagen erbjuder skola, träning och psykologiplugg. Imorgon blir provet överstökat och sen är kursen slut, wiiihoo!

» I try to tell you what I'm feeling, but how do I when all words pale?

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0