Gardinkunskap.

Nu har mamma gardinkunskap med pappa. Stackarn. Om mamma hade facebook skulle hon vara ett fan av "allt ska vara symmetriskt". Som ni kanske listar ut är det julen som ska bort, och mamma passar på nu när hon kan få lite hjälp med att få undan allt. Mitt enda krav är att jag får smita undan för att åka lite skidor på autobahn, det är ju sol även idag. :)

Förresten så avslutade jag ju mitt nyårslöfte för 2009 den andra januari. Då hade jag varit utan smågodis, läsk och chips i ett år. Det känns fruktansvärt bra att jag kunde hålla mig så länge. Sen hade jag några syndiga dagar, smakade lite julmust och den absoluta favoriten, sourcream&onion chips. Men jag känner att det här inte funkar, jag tänker fortsätta det här året med. Så, från och med den sjunde januari den här gången, sådär en vecka in på det nya året, kör jag på som 2009. Det blir kanoners!

Sista lovdagen, och jag känner mig ändå inte särskilt bitter. Skulle dock önska att jag var lite mer taggad, att jag kände lite "Nuuuuuu Köööör Vi". Men det kommer nog, och jag vet att jag kan fixa det, och jag vet att jag inte bara kan, utan kommer fixa det - med bravur! Så det så.

» Begåvning är en positiv rubbning av jämvikten.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0