Fnattkatt.

Fick man sova något natten som var tro? Neeeej. Emma somnade som en stock, så jag gick och trallade på för mig själv och var så nöjd för att det gick så smidigt, utan gråt och allt vad det brukar innebära. Men istället skulle ju såklart katten få fnatt, hon skrek heeeela natten. Imorse fick hon p-piller, så förhoppningsvis blir det tig i henne om ett par dagar. Så ikväll när jag sover hemma utan ledsna barn och skrikande katter kommer jag förmodligen ligga medvetslös i soffan framför teven, men det är ju inte det sämsta en lugn och skön fredagskväll.

Hej och hå, jag ska laga maten med, hur ska jag orka det?! Nog för att det bara är att röra ihop den där tacoköttfärsen och hacka lite grönsaker, men jag hade hellre legat och sovit i soffan.. Och av någon anledning är inte det så konstigt efter två nätter av totalt kass sömn.

Snart kommer iallafall Jonas, äääntligen :) ♥

» Mindre framsteg är också framsteg.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0