Få uppriktiga vänner.

Det blev inget plugg för mig, såklart, utan lite kökstjänst istället. Tina och Emma kom och fikade för att få träffa Amber istället. Sen tog jag hand om middagens disk och assisterade min bagare till pojkvän. Det är galet ohälsosamt för mig att han är här under veckorna, i det avseendet att det blir fusk med onyttigheter så gott som varenda dag. Men vad gör det om hundra år? Dessutom får man fuska lite, så länge man inte fuskar mer än man tränar.

Nu är jag helt makalöst trött. Skulle förmodligen somna pangbom om jag gick och la mig, men lite till måste jag nog hålla mig vaken. Kanske tjuvsova lite i soffan, tänkte krypa upp hos Jonas och kolla på NCIS nu, sen är nog klockan tillräckligt mycket för att sova. Då kommer jag förmodligen inte vara trött längre heller, men det får jag fixa då.

» Det finns få uppriktiga vänner - men så är heller inte efterfrågan så stor.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0