En hel del missnöje.

Nej, jag hade inga lektioner idag. Och ja, jag var tvungen att gå på skolan. Såklart gav han oss uppgifter, hur ska vi kunna få gå lediga en hel dag?! Inte så han kunde säga igår att vi skulle ta hem böckerna för att göra uppgifter om h an inte kom. Och det trots att han visste att vi bara hade lektioner med honom idag. Fy satan för sura, egoistiska, gamla lärare. Så jag fick gå och träna vid halv nio, sen upp på skolan i tjugo minusgrader för att ändå inte fatta något av det vi skulle göra. Så i vild protest kladdade jag ner några svar och gick hem igen.

Och han kan räkna med att få höra en del missnöje, inte bara från mig imorgon. Hela klassen är ganska anti, och de gångerna vi lyckas få honom att förstå det brukar han bjuda på godis. Det är ju gulligt. (!)

Nej, nu ska jag gå på Coop och se om de fått hem några mer avokados, de kostar typ bara fyra spänn styck den här veckan, och det är lite annat än det vanliga tio kronor styck.

» Den som bara tänker på sina rättigheter har inte tid att tänka på sina skyldigheter.

♥        J e n n i f e r .


Jag saknar ju dig. ♥

Kommentarer
Postat av: jonas

Saknar dig med gumman <3

2010-01-14 @ 17:18:23
Postat av: Jennifer

Pallra dig hit då! ;) <3

2010-01-14 @ 19:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0