En del I-landsproblem.

Dagens I-landsproblem nummer ett: Folk på gymmet som anser sig vara bättre och mer värda än alla andra, finns det något som är mer skrattretande och patetiskt än det? Men om de tror att de blir tränade av att stå med näsan i vädret och vänta på exakt rätt maskin, så är det i alla fall inte mitt problem att stackarna inte är smartare än så.

Dagens I-landsproblem nummer två: Medelålders klimakteriekvinnor på gymmet som inte anser sig behöva hälsa på oss som råkar vara under trettio. Däremot går det tydligen makalöst bra att hälsa på de med likartade rynkor och ålderskrämpor. Det är inte mitt fel att jag råkar vara tjugo år yngre, och det finns inget som säger att jag skulle vara otrevlig på grund av det heller.. Suck för förutfattade meningar (eller avundsjuka?) gentemot ungdomar.

Men annars var det great på gymmet as always, hann dit innan folkstormen som kommer vid femsnåret. En av de värsta sakerna med gymmet i januari är att det är så himla många människor med sina nya nyårslöften där. Men i mitten av februari brukar de flesta ha tröttnat tack och lov, och då blir det lite mindre folk.

Nu ska jag förmodligen börja packa ihop lite saker för att knalla tvärs över gatan, som sagt sover jag hos Tina och Emma i två nätter nu. Tina ska som tur är förhöra mig på psykologin ikväll, och det kan nog behövas. Men när hon traglar inför proven med mig så brukar det fastna som en smäck, så jag litar på det. Nej, I-landsproblemet att tiden inte räcker till känner vi alla till, så nu är det dags att effektivisera den en aning.

» There was a laugh in my eyes, there was a waltz in my walk. But now it's been such a long time, since there was hope in my mind.

♥        J e n n i f e r .


Lika som bär, mosters gopiga ♥



Kommentarer
Postat av: Äjwååh'

Snyggisch :D

2010-01-20 @ 19:14:03
Postat av: Anonym

Fin blogg du har Jennifer :-)

2010-01-20 @ 20:26:20
URL: http://evvelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack :)



ja, vi är alltid snyggisch ;)

2010-01-21 @ 20:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0