Du är orättvis.

2010 inleds med en snöstorm av dess like så jag tvekar på att vi kan ta oss till Sundsvall helskinnade efter E4.an idag. Får nog se hur länge vi måste vänta innan vi kan ge oss iväg.

Gårdagskvällen var trevlig, kanongod mat och trevligt sällskap till och från. Alla de onödiga heta diskussionerna som alltid hör till våra middagar ogillar jag skarpt, men då smet jag och Jonas och spelade airhockey istället.

Och för att inleda det nya året bara lite lätt deprimerat så tänker jag vara mystisk och säga; Jag tycker du är orättvis och att det är fruktansvärt tråkigt att det blivit såhär efter så lång tid. Jag vet inte vad jag gjort, och det är omöjligt att få veta när du vägrar prata med mig. Men nu är det ett nytt år, jag vet vilka som finns där för mig, och vilka jag inte kan lita på. Så från och med nu tyr jag mig till de människorna jag vet alltid ställer upp och på så vis hoppas jag kunna känna mig mindre besviken och sårad.

» Det gäller att alltid ha höga förhoppningar. Annars blir man inte besviken.
Jag antar att jag lyckades med det.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0