Den bästa som finns, tveklöst.

Nu är den här dagen slut, och det måste ju betyda att det helt enkelt snart är helg. Haha, nåt ditåt kan man ju hoppas på i alla fall.

I mitt förra lite lätt deprimerade inlägg glömde jag det här viktiga med att vara glad för det man har, Jonas är ju här med mig i veckan. Det är jätteskönt att inte vara själv, och att slippa göra allting själv. Som arbetssökande är han kung på det här med personliga brev och cv:n med, så det gick ju som en dans att få till det. Hoppas min svenskalärare är av samma uppfattning imorgon bara.

Jonas var så gullig idag när vi hade ätit middag, han som absolut inte tycker om kaffe insisterade på att servera mig kaffe i tevesoffan. Visst tänkte jag, och funderade på vad som flugit i honom. Han hade köpt en såndär "Kärlek" mugg med text på insidan, och inte fick jag tjuvläsa innan jag druckit upp heller. Men i muggen stod det i alla fall:

"Jag känner mig trygg och säker omkring dig.
Efter allt vi upplevt tillsammans, vet jag hur mycket du älskar mig.
Den värmen är något som jag vill ge till dig,
du är ju den person som betyder mest för mig i mitt liv.
En sak är säker, och det här lovar jag nu,
Du kommer aldrig att lämna mitt hjärta."


Jag antar att det är alldeles för lätt att sakna det man inte har istället för att vara tacksam för det man har. Han är den bästa som finns, tveklöst.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0