Dags för sängen.

Nej, det här går inte, ingen film för mig ikväll. Jag är verkligen helt färdig, så spikmattan och sängen kommer nog vagga in mig ganska omedelbums ikväll. Det är bättre än att somna i soffan för att sedan vakna och inse att man måste resa på sig för att gå till sängen och sova vidare.

Imorgon väntar en helt okej dag, förutom rättskunskapen då. Synd att över halva skoldagen består av den. Men sen ska jag klippa mig, och färga eller slinga, får se vad Johanna tror på. Jag ska bara se till att komma ihåg den där tiden, hittills har jag glömt bort den x antal gånger. Det skulle ju vara lite pinsamt att inte dyka upp liksom..

Nej, John Blund is calling.

» Enighet ger styrka men för det mesta också blindhet.


♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0