Bästa året ever?!

Okeeej, idag är det typ grisigt kallt. Åker hemåt om en stund, om mamma inte ändrar sig och inte vill hämta oss i Ånge. Då får vi väl typ gå hem ?! Ahjaa, det löser sig nog.

Fy satan, 6 dagar till skolstart. Jag vill verkligen inte. INTE! Och alla tjötar om att det här blir det bästa året ever och jag håller definitivt inte med. Vad är det som är så jävla bra, att få skriva in sig på arbetsförmedlingen i juni? Jag tycker inte det är så himla rockigt iallafall, inte ens med en studentmössa på huvudet. Dock är ju inte mina planer att bli stammis hos arbetsförmedlingen såklart, det tänker jag allt se till att slippa med hjälp av mer plugg och andra kontakter. Men jag börjar fundera över när jag har tänkt bestämma mig för vad jag tänker pyssla med till hösten.. Det känns som att det kan vara en rätt bra idé att börja figure some things out nu alltså.

Typ dietist? Borde jag satsa på det, eller har jag bara kommit på det utan att veta vad det innebär? Och vart ska jag plugga, Umeå, Uppsala eller Göteborg? Just nu känns det som att Umeå ligger mig närmast om hjärtat. Meeen, det skulle ju vara skoj att prova bli en snöintolerant söderkis neråt i landet för ett tag med, som lite omväxling liksom..

Eller, kanske dra utomland ett halvår? Det vore ju typ det coolaste äventyret ever, och förmodligen det roligaste och mest lärorika. Jobba i sommar, sticka faaar far away till hösten och börja universitet hemma till våren.

Fy satan vad många möjligheter det finns. Hälften vore nog, till och med halva hälften.

» Framgång ger säkerhet, säkerhet ger framgång.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0