Bäst!

Usch, fredagkvällen är inget man vill ägna åt plugget. Meeen, om jag gör det nu behöver jag inte ha dåligt samvete senare för att jag inte gjorde det. Det kan ju få vara en liten tröst i alla fall. Och tvätten, ja. Den andra maskinen är väl klar nu kanske, om jag har tur.. Men det är så gruvsamt att gå till tvättstugan för att hänga den, för då måste jag gå ut och det är inte trevligt at the moment. Termometern smyger sig neråt och har hittills hunnit till tjugotre minusgrader.

Sverige vann stafetten, det var ju en av kvällens bra händelser i alla fall! Men sådär ser det ju ut när jag åker skidor med, särskilt i uppförsbackarna. (!) Jonas får sluta lulla på i Timrå och komma hit och ha skidåkarskola med mig istället, annars blir det ju inget av med min skidkarriär. Som jag har stått i stakningsmaskinen på gymmet hela veckan och tränat mitt stackars gäddhäng där tricepsen egentligen ska sitta, för att orka staka med mina för korta stavar.

Nej, plugget ska vara klart till let's dance, för det blir väl det jag och pappsen ska kika på, såhär på tu man hand. Alltså är det dags att sätta faaaart.

» Den modiga lever inte för evigt, men den feg
a lever inte alls.

♥        J e n n i f e r .


Jag tycker om min pappa, han är såhäääääär bra. Bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0