Åtta kilometer.

Släng er i väggen, åtta kilometer skate - de ni! Åkte tre kilometer först, sen fick Amber hoppa in i bilen. Då skulle jag och Jonas ta ett till varv på tre kilometer och jag ville verkligen inte det. Men Jonas insisterade, och han lurade mig till och med att åka fem kilometer till istället för tre, så åtta kilometer totalt it is.

Nu fryser jag som ett pälslöst djur, så nu blir det duschen och sen lite middag. Sjömansbiff blir det idag, det är ju helt makalöst gott, särskilt eftersom det är mammsen som gjort den.

Tro det eller ej, men Amber är helt utmattad nu, det slet nog lite att skena runt som en stöll i skidspåret, tack och lov (!).

Lina, jag har hittat det. Visdomsordet som talar om precis vad vi redan vet, fast vi vill moppa deras golv ändå.

» Anledningen till att män ger sina könsorgan smeknamn är att de inte gillar att en främling fattar 90% av deras beslut.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0